Øyvinds

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble medlem

  • Sist besøkt

  • Days Won

    2

Øyvinds last won the day on October 9 2015

Øyvinds had the most liked content!

Omdømmepoeng

25 Excellent

3 følgere

Om Øyvinds

  • Vurdering
    Forumfersking

Personlig informasjon

  • Poststed
    Tromsø
  1. "Hvor har du løpt idag"

    Bergen, en rask tur opp til fløyen
  2. "Hvor har du løpt idag"

    Rolig løpetur 14 km i terrenget på Tromsøya
  3. Slå Svigerfar!

    Min første sesong med løping gikk jeg fra 59 minutt på mila i mars 2011 - mai 2011 52:30 - september 2011 45:09 2012 første løp mai 42:26 og et løp i september 40:58 så kom Mai 2013 tida ble 39:53 Så det tar sin tid men det var et hærlig mål å komme sub 40! Etter det har jeg ikke forbedret 10 km tiden så mye, er nede i år på 39:30, men har hatt litt skader og sykdom ifjor som satt meg litt ut så det var en fin sesong i år på å komme tilbake! Mye trening, intervaller 5-10 rep 1km, og kjappe intervaller 20x1min og 45sek 15sek hvile x30 da er det bare å kjøre på! Spennende å følge med
  4. "Hvor har du løpt idag"

    Tromsø mountain, der har æ løpt idag! For et hærlig vær og for en fantastisk løpetur
  5. Elghufsing

    Kjørte ei økt igår med 5 drag i en bakke på 550m - det va skikkelig tungt og bra for hele kroppen. Gjorde noen google søk og fulgte rådene. Hærlig trening og det skal gjøres mere av. Bra for styrke og kondisjon og en annerledes bakkeintervall!
  6. Har ikke noen kjente med den problemstillinga men har selv erfart at jeg har fått vondt i kne og hofter når jeg har løpt. Det har visst seg flere gang at det kommer når jeg løper med feile sko som er for mye dempet eller for tunge. Jeg har bare gått over på lettvekt sko og det kjentes i leggene først men ikke nå lengere. Så skovalget er for meg viktig,. Fint å kjøpe sko en plass som du kan levere de inn hvis de ikke lever opp til forventningene Håper du finner ut av dette, og det er helt sikkert flere i din situasjion, lykke til med videre trening!
  7. Elghufsing

    Hva har dere av erfaring med elghufsing som trening? Prøvd å lese litt på det, men hvorfor skal det være så effektivt for kondisjon i forhold til vanlig intervall og bakketrening? Hvordan legger dere opp økter med hufsing?
  8. Har faktisk ikke sett og hørt så mye om dette men tester de gjerne ut og gir dere andre en status på de! bruker str 42
  9. Sesongslutt...

    Hva gjør dere når sesongen er over? For min del er vel sesongen slutt for i år, mitt neste løp som jeg vet om er 9 januar. Løp min siste halvmaraton i helgen som var og er jo bare en mosjonist som er glad i å løpe alt fra 2-5 ganger i uken. Bør jeg gå på 3-4 uker hvile med alternativ trening eller bare rett å slett fortsette å kjøre på med bakkeintervaller og lange rolige turer?
  10. Oppkjøring til halvmaraton

    Hvor skal du løpe halvmaraton i november?
  11. Siste km på siste halvmaraton i år! kontrollert under 1.30, nye mål skal settes og tida skal ned
  12. ernæring for halv maraton

    Har ødelagt flere halvmaraton fordi æ skulle ha i mæ drikke. Miste fokus og tida går som skal du da skal prøve å hente inn igjen. Men en gel med seg er vel lurt, evt som Marius sier, hvis det ikke blir for mye styr så er det bare å kjøre på. Beste måten er bare å prøve ut med drikke og uten drikke
  13. Løpevogn/joggevogn

    Endelig pappaperm! Ville bare høre om det er noen tips og erfaringer med ulike jogge/løpe vogner?
  14. Drammen Halvmaraton

    Utrolig bra, Håper selv på sub 1.30 i Trondheim til helgen. Hvordan var løpsopplegget ditt, rolig start og økte på utover løpet eller ble det et jevnt løp?
  15. Strava, Garmin connect, runkeeper eller hva!?

    https://supersportno.wordpress.com/2015/08/31/strava-synkronisering-for-garmin-tomtom-suunto-og-polar/