Snooze

"Hvor har du løpt idag"

Recommended Posts

I dag ble det en løpetur til Geitfjellet i Bymarka i Trondheim, med en våt avstikker med pyramideintervaller i myra fra golfbanen og opp til stien. Deilig å kjenne at man lever!
Formen testes stadig vekk, og er ikke fullt så dårlig som man skulle tro. Litt for høy puls i forhold til det som er ideelt, men man kan ikke be om for mye etter alt for mye inaktivitet de siste årene. Ellers var det en våt, men deilig affære etter mye mat og sofa tidligere i helgen. Flott start på en søndag!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ekstremværet Roar herjer i trøndelag, men det bryr jeg meg ingenting om. Sesongens første lyktetur på sti. Arti. Helt supert å løpe ute når det regner. 

Snapchat-3017168733151205603.jpg

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

mms_img-581198297.thumb.jpg.4ded06753ef9

I dag trosset vi (jeg, @Marius Jørgensen og doggen) dritværet og dro ut for å løpe litt i terrenget. Naboene ristet bare på hodet i det vi jogga avgårde i striregn. Vi bare smilte og vinka tilbake :) Etterhvert ga regnet seg og sola titta litt frem. Digg!

• Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

32km i Monterrey, Mexico. Litt asfalt i starten, så opp mot gylne fjellsider i morgensola. Deilig. Nå blir det litt næring, hvile og foamrolling, for i kveld er det nye 32km på programmet. Siste "testen" før Cactus Rose 50 miler i Bandera, Texas om 3 uker.

2015-10-02 08.08.02.jpg

2015-10-02 07.45.13.jpg

• Like 3

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Fra dagens løpetur på fjellet. Var meningen jeg skulle til toppen Breielvtinden 749 moh, men fikk meg litt av en overraskelse da jeg løp inn i en snøstorm på toppen Lauklitinden 460 moh.

Fikk ikke til at embede bildet via Instagram (som Marius), så her er bildet lastet opp i stedet for. Håper dere alle har hatt en fantastisk løpehelg :)

2-facebook.jpg

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Fra dagens løpetur på fjellet. Var meningen jeg skulle til toppen Breielvtinden 749 moh, men fikk meg litt av en overraskelse da jeg løp inn i en snøstorm på toppen Lauklitinden 460 moh.

Fikk ikke til at embede bildet via Instagram (som Marius), så her er bildet lastet opp i stedet for. Håper dere alle har hatt en fantastisk løpehelg :)

Det skal bare være nødvendig å kopiere URL fra Instagram og lime den inn her :) (tips for neste gang)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som løper i byen? :) bare flotte norske naturbilder her. Er så heldig at jeg kan løpe flatt ca 80% av hjemveien fra jobb. Tjuvholmen til Middelalderparken før det går opp mot ekeberg. Her i middelalderparken mot barcode.

image.jpg

• Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.