Snooze

"Hvor har du løpt idag"

Recommended Posts

Har tidligere i sommer funnet og koblet sammen biter av stier fra hytteområdet og via Innsvatnet til Skardfjellet. Merket denne med bånd, ryddet og prøveløp nettopp. Fantastisk.

Noen timers jobb til glede for mange og spesielt for meg selv ;-)

2016-07-12 17.23.30.jpg

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke feil å ta en tur i shorts og t-skjorte i slutten av november :-)

Kort helgeopphold i Las Palmas, Gran Canaria.

2016-11-19 18.01.28.jpg

2016-11-19 17.48.38-1.jpg

Redigert av Snooze
  • Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
17 timer siden, Nissen skrev:

Zwift Run er i beta. Ikke så mange som løper der ennå, men det kommer......

Swift.png

Kult! Testet det selv, men fikk ikke pulsen inn. Mangler kanskje en bluetooth-usb??? Jeg brukte Garmin Phenix 3 med HRM-pulsbånd, Stryd-pod, pc og mobilapp. 

Jeg klarte uansett å ødelegge tredemølla under oppkjøring til Bislett-24, så spørs om jeg får testet igjen i nær tid.

Hvordan er du koblet opp?

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
PC og android app pluss sensorer fra Polar. HR-sensoren H10 og Polar stride sensor. 

Det kan være litt krøkkete å få disse koblet opp. Jeg har funnet ut at det fungerer best når jeg først starter opp appen på PC. Når den er oppe åpner jeg appen på telefonen. Pulsbelte og stridesensor har jeg da på meg, selvfølgelig. Stridsensoren må være i bevegelse. Av og til går det raskt, andre ganger klundrer jeg litt. 

Sist var alt greit i Zwift, men klokka (V800) registrerte ikke stridesensoren. Så distanse på klokka ble beregnet ut fra armens bevegelser og viste kortere distanse enn det mølla og Zwift var enige om at jeg hadde løpt.

PC og android app pluss sensorer fra Polar. HR-sensoren H10 og Polar stride sensor.

Det kan være litt krøkkete å få disse koblet opp. Jeg har funnet ut at det fungerer best når jeg åpner starter Zwift på PC først og når den er klar, åpner jeg appen på telefonen. Pulsbelte og stridesensor har jeg da på meg, selvfølgelig. Stridesenssoren må være i bevegelse. Av og til går det raskt, andre ganger klundrer jeg litt.

Sist var alt greit i Zwift, men klokka (V800) registrerte ikke stridesensoren. Så distanse på klokka ble beregnet ut fra armens bevegelser og viste kortere distanse enn det mølla og Zwift var enige om.

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå