Snooze

"Hvor har du løpt idag"

Recommended Posts

Jeg er ofte inne på fjellforum.net, og der er den mest aktive tråden og den jeg følger mest med på: "hvor har du vært idag"

Det er en lavterskel tråd for å legge inn hva du driver med. Hadde passet fint i dette forumet også.

Da kan medlemmer legge ut bilder og en kort beskrivelse til inspirasjon for andre.

(eksempel)

Måtte benytte finværet til en lang løpetur i fjellet. Opp på Hårskaillen i Levanger, og videre til Brølivola i tørt og varmt sommervær. Totalt 13km :-)

Våre flygende og bitende venner har gitt opp, så det er en nytelse. 

2015-08-17 13.48.24.jpg

• Like 5

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bidra med noen bilder fra søndagens utflukt med Re-joggen løpegruppe. Skikkelig artig tur med sti, utenomsti, myr, steinrøys, mud-run og litt grusvei i Ranmnes og Andebus dype skoger. :) 18 km 

2015-08-30 09.59.34.jpg

2015-08-30 09.54.10.jpg

2015-08-30 08.39.17.jpg

Redigert av arvidra
  • Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Tar ikke mobilen så ofte med på joggetur, så ingen bilder fra gårdagens joggetur, men jeg kan jo fortelle litt i det minste :D

Jeg og @Marius Jørgensen benytta et øyeblikk med oppholdsvær i hovedstaden i går og løp en liten tur med bikkja. Vi står for tiden parkert i Sjølyst Marina i Oslo og det går en fin sti på herfra og ut til badestranden Huk. Ble bare 6 km, men formen min er ikke helt å skryte av, så det holdt for meg :)

Et fint mål for en joggetur: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Huk,_Oslo_-_bay_with_beach.jpg

• Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

På søndag var hadde jeg en knall løpetur i terreng på Totenåsen. Gikk på Tjuvåsenkampen med mine svigerforeldre og samboer. 5 km, men kjente at kroppen fikk kjørt seg i motbakken. En kjempe tur med stigning og spennende skogsstier. På toppen er det Mikro Bibliotek, det er litt spesielt ;) 

Er man i området er Totenåsen helt fantastisk både sommer og vinter. 

IMG_3476.JPG

IMG_3452.JPG

• Like 5

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

I dag begynte jeg dagen med å løpe til jobb. Startet på Skedsmokorset i tett tåke. Det var faktisk nokså festelig å kjenne hvordan alt ble fuktig når en løp, selv uten regn. Tåka holdt seg både ned til Kjeller, opp Gjelleråsen, men når jeg kom nedover Groruddalen lettet det og jakka ble kastet. I de lange slake nedoverbakkene økte farten og til alt overmål var himmelen var nesten blå. En god start på dagen og 25 km logget. God morgen!

• Like 3

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Løper gjerne etapper av 80 km løypen til Ecotrail Oslo mens eldstemann er på trening, stiløping gir god variasjon i treningen, og er avslappende og meditativt :) 

• Like 4

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå