Recommended Posts

mariuselv    3

Er det noen som har trådløse øreplugger å anbefale til trening?
Finnes en del forskjellig ute på markedet, men er på jakt etter noen som sitter godt og helst er lette å betjene mens jeg løper.
Vil ikke ha hodetelefoner eller andre varianter som sitter utenpå øret.

• Like 3

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
nedberg    85

Jeg bruker en eldre versjon av disse: http://www.jaybirdsport.com/x2-bluetooth-headphones/

Veldig fornøy med de. De sitter godt, er lette og behagelige. Betjeningen på mine er annerledes enn hva de er nå, men etter hva jeg kan se på fjernkontrollen så er det blitt enklere. Relativt likt slik det er på vanlige øreplugger med kabel. Det følger med forskjellige "plugger" og "vinger". Bruk litt tid på å finne en som passer til deg og dine ører.

Ja, de er dyre, men jeg svettet i stykker flere typer før jeg endelig fant en som overlever det meste. Min erfaring ble at det ble dyrere å bytte øreplugger tre-fire ganger i året (noe jeg faktisk gjorde før jeg kjøpte disse, de har nå holdt i flere år!)

Kan kjøpes på elkjop.no eller eplehuset.no

• Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
JensErich    4
13 timer siden, nedberg skrev:

Jeg bruker en eldre versjon av disse: http://www.jaybirdsport.com/x2-bluetooth-headphones/

Veldig fornøy med de. De sitter godt, er lette og behagelige. Betjeningen på mine er annerledes enn hva de er nå, men etter hva jeg kan se på fjernkontrollen så er det blitt enklere. Relativt likt slik det er på vanlige øreplugger med kabel. Det følger med forskjellige "plugger" og "vinger". Bruk litt tid på å finne en som passer til deg og dine ører.

Ja, de er dyre, men jeg svettet i stykker flere typer før jeg endelig fant en som overlever det meste. Min erfaring ble at det ble dyrere å bytte øreplugger tre-fire ganger i året (noe jeg faktisk gjorde før jeg kjøpte disse, de har nå holdt i flere år!)

Jeg har også gode erfaringer med disse. Utrolig bra å ha når man kjører intervaller på mølla o.l. 

+1 på kommentaren til @nedberg der mao.

/JE

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Tomas Wang    4

Hiver meg på god erfaring med Jaybird X2, som jeg kjøpte som en ego-julegave forkledd som en gave fra katta vår :D
Nå er jeg tildels ganske kresen på lydkvalitet, og jeg har hatt veldig mange ørepropper med ledning opp igjennom tidene, men denne trumfer alt jeg har prøvd.

Batteriet holder i en 8 timers periode, den parrer seg opp veldig raskt og problemfritt, lydkvaliteten er som sagt god, og de er ikke minst trådløse, noe som er langt deiligere enn hva man skulle tro :)

• Like 2

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Sebkluw    0

Bruker JABRA SPORT WIRELESS+ veldig fornøyd med disse fulladet holder de i 4-5 timer. En av de få som jeg har funnet som kan brukes med android til å bytte sanger, pause etc..

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Olgerbp    2

Jeg har aldri hatt et trådløst headset eller ørepropper for løping/trening som varer mer enn omtrent et år, så mitt heteste tips er å ta vare på kvitteringen! :ph34r:

Vil anbefale Plantronics Backbeat Fit. Lyden er bra nok og de slipper inn akkurat nok støy til at man hører trafikk og lignende i tillegg til musikken. Batterilevetiden er også bra, rundt 8 timer....og det beste er at de til og med sitter godt på oss som har litt vanskelige ører!

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Jimwa    4
On ‎18‎.‎04‎.‎2016 at 17.07, Line skrev:
On ‎18‎.‎04‎.‎2016 at 16.43, nedberg skrev:

Jeg har disse: http://www.sony.com/electronics/walkman/nwz-w273-nwz-w274s

De kom med 3 forskjellige plugger så man kan prøve seg frem og se hva som sitter best. Ikke noe fjernkontroll på disse, knappene er på pluggene og det lærer man seg fort.

Har også de "gamle" av disse (Jaybird), kanonbra, play/pause / ta imot samtale/avslutte samtale, volum opp/ned, neste/forrige sang, alt veldig enkelt, alt virker på Android, Iphone og Windows 10 mobil :-)

Redigert av Jimwa
  • Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
Jimwa    4

Tips til Jaybird, kopierte fra en side på nett:

Superviktig tips til alle som vurderer disse: kjøp en pakke Comply T-500 skumpropper og bruk disse istedenfor silikonputene som følger med. Du får en MASSIV oppgradering av bassområdet, og de sitter som støpt i øret (i hvert fall med vingene).

• Like 1

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider
On 20. april 2016 at 22.15, Olgerbp skrev:

Jeg har aldri hatt et trådløst headset eller ørepropper for løping/trening som varer mer enn omtrent et år, så mitt heteste tips er å ta vare på kvitteringen! :ph34r:

Vil anbefale Plantronics Backbeat Fit. Lyden er bra nok og de slipper inn akkurat nok støy til at man hører trafikk og lignende i tillegg til musikken. Batterilevetiden er også bra, rundt 8 timer....og det beste er at de til og med sitter godt på oss som har litt vanskelige ører!

Signerer anbefalingen om Plantronics Backbeat fit. Har prøvd utallige varianter innen jeg leste en test på nettet hvor disse ble anbefalt. Endelig fant jeg noe som passet mine ører :) Utrolig deilig slippe å teste ørten typer propper for å finne noen som passer sånn halvveis. 

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå